Inkoop module

Kosten en opbrengsten van transportopdrachten registreren, beheren en controleren met de inkoop module

Met de Inkoopmodule van EasyTrans Software kun je de inkoop kosten en opbrengsten van de transportopdrachten registreren, beheren en controleren. Aan ieder verkooptarief kan een inkooptarief gekoppeld worden, eventueel met specifieke tarieven per vervoerder. Je ziet hierdoor direct wat een order kost én oplevert. Uiteraard is het mogelijk om de afgesproken prijzen op diverse manieren delen met de vervoerders. Daarnaast kun je eenvoudig inkoopfacturen maken, waarmee je bijvoorbeeld kunt controleren of gedeclareerde bedragen correct zijn.

Belangrijkste functionaliteiten Inkoop module:

  • Inkooptarieven koppelen aan verkooptarieven
  • Inkooptarieven per vervoerder instellen
  • Overeengekomen prijzen delen met vervoerders
  • In één oogopslag zien wat een order kost én oplevert
  • Inkoop- of self-billing facturen maken, versturen en beheren
  • In één oogopslag controleren of ontvangen declaraties correct zijn
  • Werkelijk gereden kilometers ten opzichte van berekende kilometers bijhouden
  • Inkoopgegevens exporteren*
  • Automatisch inkoopfacturen betalen via een betaalbestand*

*Feature beschikbaar met een  Premium– of Premium Plus pakket van EasyTrans Software.

De Inkoopmodule is actief in de live demo van het Transport Management Systeem EasyTrans. Test het zelf!