EasyTrans online status en storingen
Op deze pagina lees je meer informatie over de status en bereikbaarheid van onze diensten. Ook lees je wat je kunt doen bij een storing.
Problemen met het gebruik van EasyTrans?
Ervaar je problemen met de toegang tot je EasyTrans omgeving, dan kun je het volgende doen:
- Kun je nog wel inloggen, maar werken bepaalde delen van het systeem niet of traag, neem dan contact op met onze support.
- Krijg je wel een inlogscherm te zien, maar kun je niet inloggen. Vraag dan via de ‘Wachtwoord vergeten’ knop een nieuw wachtwoord op.
- Weet je de link voor het inloggen in je omgeving niet meer. Kijk dan in de e-mail die je bij de start van ons hebt ontvangen, of neem contact op met onze support.
- Lukt het niet meer om je omgeving te bereiken, kijk dan hier naar de Online status van jouw EasyTrans server.
Algemene storing
Ervaar je een storing, kijk dan hier naar de Online status van jouw EasyTrans server.
Ondanks dat wij er alles aan doen om onze dienstverlening 24×7 beschikbaar te stellen, is een incidentele storing nooit voor 100% uit te sluiten. Wij begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn. Onze hosting provider TransIP zal bij een storing alles in het werk stellen om de toegang zo spoedig mogelijk te herstellen. Indien de storing niet direct is op te lossen, dan zal via de statuspagina TransNOC, een melding van de voortgang worden gedaan. Ook zullen wij je in dit geval per e-mail op de hoogte stellen.