Waar kunnen wij u bij helpen?
Afdrukken

Monitoring afmeldingen

Met de Chauffeur App wordt iedere bestemming afzonderlijk afgemeld. De afmeldinformatie is direct beschikbaar in uw planomgeving.

Markeringen Orderoverzicht

Om goed zicht te houden op de voortgang van het transport zijn er in het orderoverzicht diverse markeringen voor afmeldingen van de Chauffeur App:

  • Eerste bestemming;
    Is de eerste bestemming afgemeld? Dan krijgt deze een ‘Afgehaald’ markering: icoon EasyTrans order afgehaald in uw orderoverzicht
  • Bestemmingen;
    Alle bestemmingen die zijn afgemeld krijgen een subtiele ‘*’markering in uw orderoverzicht
  • Gehele order;
    Afhankelijk van uw instellingen kan een voltooide order op twee manieren worden afgemeld. Standaard wordt een order afgemeld naar de planning, dan krijgt de order een donkerblauwe kleurmarkering. Een planner kan vervolgens de afmelding verwerken. Op klantniveau kunt u er ook voor kiezen een order direct geheel af te melden, de order krijgt dan de status ‘Afgemeld’. En de klant ontvangt direct een afleverbevestiging.
  • Samengestelde routes;
    Met de module Routeplanning & Optimalisatie kunt u meerdere orders samenvoegen tot één samengestelde route. Een samengestelde route blijft gekoppeld aan de originele orders. Een chauffeur ontvangt uitsluitend de samengestelde route in diens Chauffeur App. De afmeldinformatie wordt teruggekoppeld naar zowel de originele order als de samengestelde route.

Afmeldgegevens

De vastgelegde afmeldinformatie is direct beschikbaar in uw planomgeving. Hoe u de informatie ontvangt en of u deze deelt met uw klanten is afhankelijk van uw instellingen. U vindt alle afmeldinformatie in ieder geval in de order:

  • Werkelijke tijd van afgifte/ontvangst
    Ook zichtbaar in Klanten Portal en/of Track & Trace pagina’s
  • Naam persoon afgifte/ontvangst
    Ook zichtbaar in Klanten Portal en/of Track & Trace pagina’s
  •  Substatus
    Ook zichtbaar in Klanten Portal en/of Track & Trace pagina’s en in het orderoverzicht
  • Handtekening ontvanger/afgever
    Ook zichtbaar in Klanten Portal en/of Track & Trace pagina’s
  • GPS- positie van afmelding bestemming (Zichtbaar op locatiekaart)
  • Afbeeldingen
  • Opmerkingen
  • Wachttijd
  • Laad-/lostijd
  • Werkelijk gereden afstand
  • (Bij gebruik Documentopslag module) Documenten
Vorige Vervoersopdracht sturen
INHOUD