Waar kunnen wij u bij helpen?
Afdrukken

Stap 3: Facturatie instelling

Bij een afmelding via de Chauffeur App kan een vervoerder afbeeldingen en digitale handtekeningen toevoegen. Digitale handtekeningen kunnen geautomatiseerd op vrachtbrieven geplaatst worden, en samen met de afbeeldingen meegestuurd worden met facturen.

Documenten bijvoegen

Wanneer een chauffeur digitale handtekeningen of afbeeldingen vastlegt via diens Chauffeur App kan deze informatie meegestuurd worden met facturen. Digitale handtekeningen worden dan geplaatst op een vrachtbrief, die samen met eventuele afbeeldingen als bijlage toegevoegd kunnen worden bij de facturen.
Maakt u gebruik van de Documentopslag module? Dan worden ook eventueel toegevoegde documenten meegestuurd.

Algemene instelling

Bij uw algemene instellingen kunt u de standaard instelling voor het bijvoegen van documenten vastleggen. U kunt per klant of handmatig verstuurde factuur nog afwijken van deze instelling.

  1. Ga via het hoofdmenu naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > Tabblad ‘Klanten’
  2. Vink de optie ‘Standaard bijgevoegde documenten meesturen met de factuur’ naar wens aan of uit
  3. Klik op ‘Opslaan & Sluiten’ om uw instelling op te slaan

Op klantniveau

U kunt op klantniveau afwijken van uw algemene instelling:

  1. Ga via het hoofdmenu naar ‘Klanten’ > ‘Klant overzicht’
  2. Open de klant waarbij u wilt afwijken van uw standaard instelling
  3. Vink bij ‘Klantspecifieke instellingen’ de optie ‘Documenten meesturen met de factuur’ naar wens aan of uit
  4. Klik op ‘Opslaan & Sluiten’ om uw instelling op te slaan
Vorige Stap 2: Afmelding orders
Volgende Stap 4: Vervoerder toegang geven
INHOUD