Waar kunnen wij u bij helpen?
Afdrukken

Proefabonnement

Heeft u via de Kennisbank alle pagina’s van ‘Starten met EasyTrans’ doorlopen? Dan is de basisinformatie in uw Transport Management Systeem nu vastgelegd. Maakt u gebruik van een proefabonnement op EasyTrans? Dan heeft u toegang tot meer producten van EasyTrans Software!

Inhoud Proefabonnement

EasyTrans Software biedt alle nieuwe gebruikers de mogelijkheid om EasyTrans te proberen middels een proefabonnement. Het proefabonnement biedt een zeer compleet Transport Management Systeem. Dit stelt u in staat om goed te kunnen toetsen of de TMS geschikt is voor uw organisatie.

Een proefabonnement is gratis en geheel vrijblijvend. Wanneer u na de proefperiode besluit te kiezen voor een abonnement bij EasyTrans Software wordt uw proefabonnement omgezet naar het abonnement van uw keuze en kunt u direct verder werken met uw ingevoerde gegevens.

Een proefabonnement van EasyTrans Software geeft standaard toegang tot de volgende producten:

Mist u iets? Wilt u een ander product testen? Bijvoorbeeld een andere aanvullende module? Of een Small pakket, speciaal voor ZZP-ers en charters? Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Support

EasyTrans is heel eenvoudig in gebruik maar een nieuw softwarepakket is natuurlijk altijd even wennen. EasyTrans Software biedt uitstekende support zonder extra kosten. De wijze waarop iemand support wenst te ontvangen kan heel persoonlijk zijn. Daarom zorgt EasyTrans Software op diverse manieren voor ondersteuning!

  • Handleidingen
    Op onze supportpagina vindt u uitgebreide handleidingen.
  • Tutorials
    EasyTrans Software heeft enkele handige videotutorials gemaakt. Hiermee kunt u op een laagdrempelige manier een complete uitleg krijgen van diverse functionaliteiten.
    De tutorials zijn te vinden op onze website en op ons YouTube kanaal
  • FAQ; Antwoord op veelgestelde vragen
    Antwoorden op enkele veelgestelde vragen over EasyTrans kunt u vinden bij Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Supportafdeling
    Heeft u een andere vraag? Onze supportmedewerkers helpen u graag! U kunt uw vraag stellen via het contactformulier op onze website of een e-mail sturen naar: support@easytrans.nl
  • Telefonische support
    Wilt u liever telefonisch contact, dan is dat uiteraard ook mogelijk. Daarbij kunnen wij eventueel m.b.v. geavanceerde Helpdesk software met u meekijken, om gerichte support op afstand te bieden. Zo bent u bij vragen of problemen snel weer op weg! U kunt ons telefonisch bereiken op het telefoonnummer: +31(0)85 – 0479 475

Heeft u een vraag of advies nodig? Laat het ons weten, wij helpen u graag!

Vorige Stap 6: Tarieven invoeren
INHOUD