Waar kunnen wij je bij helpen?
Afdrukken

Stap 4: Startpagina

Welkomstbericht startpagina

Op de startpagina van het Klanten Portal kun je een welkomstbericht toevoegen voor je klanten die inloggen. Dit welkomstbericht komt onder het kopje ‘Home’ te staan en is voor alle klanten die inloggen in het Klanten Portal hetzelfde. In het kopje ‘Home’ kun je bijvoorbeeld nadere uitleg te geven over de diensten (producten) die je aanbiedt, de tarieven of over het Klanten Portal. Het welkomstbericht is voor iedereen zichtbaar die je toegang hebt gegeven tot het Klanten Portal. Klanten die de rechten hebben staan op ‘Import/Export API (computer account) hebben geen toegang tot het Klanten Portal en zullen dus niet op de startpagina komen.

Je kunt het welkomstbericht op de volgende manier vastleggen in het TMS EasyTrans:

  1. Ga via het hoofdmenu naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > Tabblad ‘Orders’.
  2. Geef bij ‘Web-order instellingen > ‘Welkomstbericht in het klanten portal’ een tekst in.
    Tip: Je kunt HTML gebruiken om de tekst naar wens op te maken, of om afbeeldingen of links toe te voegen!
  3. Klik op ‘Opslaan & Sluiten’ om de instelling op te slaan.

Je kunt op elk moment het welkomstbericht aanpassen. Dit wordt direct doorgevoerd op het Klanten Portal.

Enkele opmaak voorbeelden via HTML:

cursieve tekst  = < i > cursieve tekst < / i>
vetgedrukte tekst = < b > vetgedrukte tekst < /b >
kleine tekst = < small > kleine tekst < /small >

Gemarkeerde tekst = < mark > gemarkeerde tekst < / mark>

Uiteraard moeten de spaties tussen de ‘<‘ en ‘>’ verwijderd worden om de HTML tekst te activeren.

Onder het welkomstbericht staat op de startpagina de uitleg over het Informatieicoon en daarnaast de voordelen en de mogelijkheden die het Klanten Portal biedt voor je klanten. Zowel het kopje ‘Uitleg’ als kopje ‘Voordelen’ betreft een standaard tekst en hier kunnen geen wijzigingen in aangebracht worden.

INHOUD