Waar kunnen wij u bij helpen?
Afdrukken

Integratie eigen website

Klanten Portal integreren eigen website

Het is mogelijk om het Klanten Portal van uw Transport Management Systeem te integreren op uw eigen website. Dit kan op de volgende drie manieren:

  1. Plaats een link naar uw Klanten Portal;
    Dit is de eenvoudigste oplossing. U voegt een link toe aan bijvoorbeeld uw navigatiebalk die u ‘Inloggen’ of ‘Klanten Portal’ noemt. Deze link laat u verwijzen naar het webadres van uw Klanten Portal.
    Het webadres van uw Klanten Portal is gelijk aan het webadres van uw planomgeving.
  2. Plaatsing in een iFrame;
    Het Klanten Portal kan in een iFrame op uw eigen website worden geplaatst. Het voordeel van deze methode is dat uw eigen URL in de adresbalk zichtbaar blijft en dat u het Klanten Portal in een kader kunt plaatsen met daar omheen uw eigen opmaak.
    Uw website ontwikkelaar kan de plaatsing in een iFrame voor u uitvoeren.
  3. Integreer het inlogscherm;
    Het is mogelijk om het inlogscherm van uw Klanten Portal (gebruikersnaam, wachtwoord, etc.) te integreren in uw eigen website. Het inlogscherm kan hierbij volledig worden aangepast aan de stijl van uw website. Klanten voeren dan op uw website de gebruikersnaam en het wachtwoord in en worden daarna pas doorgestuurd naar het Klanten Portal.
    Uw website ontwikkelaar kan de integratie van het inlogscherm voor u uitvoeren. U kunt een voorbeeldscript voor deze oplossing per e-mail opvragen bij EasyTans Software: support@easytrans.nl
    Let op: Omdat uw website wachtwoorden gaat versturen is het belangrijk dat uw site gebruik maakt van een veilige HTTPS verbinding.
Vorige Stap 6: Klant toegang geven
INHOUD