Volledig online, in de Cloud
Het Transport Management Systeem EasyTrans werkt volledig online, in de cloud. De transport software is op huurbasis verkrijgbaar, dit wordt ook wel Software as a service (SaaS) genoemd. Je hoeft zelf niets te installeren en heeft met een internetverbinding altijd en overal toegang tot het pakket. EasyTrans Software zorgt voor de installatie, het onderhoud en het beheer van het systeem. De online TMS omgeving wordt gehost op professionele servers en er wordt meerdere keren per dag een back up gemaakt. de gegevens zijn dus altijd beschikbaar! Je kunt optioneel een kopie van de back ups ontvangen. Wil je EasyTrans liever in eigen beheer draaien? Dat is mogelijk! Je kunt EasyTrans op een eigen server beheren.
Compleet TMS
EasyTrans Software biedt vier TMS-pakketten, waarbij elk pakket de benodigde functies van een Transport Management Systeem bevat, passend bij de grootte van een organisatie. De pakketten kun je eventueel uitbreiden met aanvullende modules die specifieke functionaliteiten bieden. Op deze manier kun je bij EasyTrans Software een abonnement samenstellen wat helemaal past bij jouw organisatie. Het Transport Management Systeem kan daarbij gebruikt worden voor meerdere vestigingen en kan eventueel gekoppeld worden aan externe systemen.
Onbeperkt aantal gebruikers
De TMS software kan worden gebruikt door een onbeperkt aantal gebruikers. Dit geldt voor zowel de TMS-gebruikers, het Klanten Portal als de Vervoerder Portal / Chauffeurs App. Voor alle accounts geldt dat er meerdere gebruikersniveaus zijn, met verschillende rechten. De TMS is beschikbaar in meerdere talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans. Dit geldt niet alleen voor de TMS zelf, je kunt ook de taal van alle correspondentie per klant of vervoerder instellen.